Thursday, February 10, 2011

Trepanaţii de pe Facebook şi ROA - Ne place


Ce poate fii mai enervant decât 'roa - ne place' sunt sutele de idioţi care au umplut facebook-ul, site-urile şi  blogurile cu comentariile lor 'ne place place place'

Ce p#%@ mea aveţi mă ? 'Melodia' e una tâmpită, are nişte versuri tâmpite, nişte cuvinte care rimează. Nu transmite nici un fel de mesaj, nu reprezintă nimic profund, nimic abstract, sunt doar nişte rime tâmpite pentru trepanaţi.

Să mai spun că este o variantă de împrumut a românilor de la Chemical Brothers - Do it again ?

Hai pa



Un comentariu foarte bun scris de Kenny: 

''Problema în fond şi până la urmă, aşa cum a amintit mai devreme stimabilul domn Ciprian este nu melodia în sine ci hoardele de idioţi care folosesc până la exasperare “place place place” pe toate forumurile, blogurile sau oriunde se poate scrie un comentariu la ceva. Acest lucru duce automat la antipatii faţă de melodie. Eu merg pe ideea că dacă nu îmi place o melodie, pur şi simplu nu o ascult, dar chestia asta cu “place place place” e deja enervantă şi nu mai e de mult timp amuzantă.''

4 comments:

  1. Posibil, mie personal nu-mi place. Ideea era ca ne-am saturat sa fim ''hartuiti'' oriunde pe internet de cei care comenteaza/scriu ne place place place. Ok, gata, am inteles :)

    Ma bucur sa vad ca tie iti place melodia dar nu ai intervenit cu: mie imi place place place :))

    ReplyDelete
  2. suie sunt foarte tari :) iar melodia e foarte isteatza...:) pacat ca nu o intelegi . te sfatuiesc sa te duci la un concert suie , si apoi sa`ti dai cu parerea despre muzica lor .

    ReplyDelete
  3. Nu m-am legat de Suie in particular. Principala mea tinta au fost cei care comenteaza obsesiv si pe oriunde ''ne place place place''.

    In al doilea rand sa stii ca am fost de vreo 2-3 ori la concerte la care au cantat SI ei, e adevarat ca nu m-am dus special pentru ei, dar am asistat la cateva concerte ale celor de la Suie.

    Pana una alta, pace ! melodia e cat de cat ok.. repet, problema mea e cu comentariile.

    Cheers

    ReplyDelete